CDLS: La iaia, Com una oració

MADONNA EN CATALÀ!!

La vida és un misteri, l’hem de passar tots sols.

Crides el meu nom i jo em sento com si fos a casa.

Escolto la teva veu, és com la d’un àngel xiuxiuejant.

Crec que m’he enamorat.

Tanco els ulls i caic i et veig volant.

Quan dius el meu nom és com una oració.

Estic de genolls i et vull endur.

A la mitja nit sento el poder com una oració

que sempre va… sempre va amb mi.

Tens el control com un nen, tens els control com un nen.

Ara jo ballo el ball.

És com un somni sense principi ni final.

Quan dius el meu nom és com una oració.

Estic de genolls i et vull endur.

A la mitja nit sento el poder com una oració que sempre va amb mi.

 

Si us ha agradat…Cançó extra!

http://www.youtube.com/watch?v=NE6zIwOU_SA

 

One thought on “CDLS: La iaia, Com una oració

Deixa un comentari

